39 jaar  –  Nieuw Bergen  –  Ondernemer

Kevin Fledderman

Nummer 5

We beloven niet alles, maar we beloven wel eerlijkheid, haalbare plannen en politiek die dichtbij blijft.

Ik ben Kevin, 39 jaar, geboren en getogen in Nieuw Bergen. Trotse vader van een zoontje van 9.

In het dagelijkse leven houdt ik me bezig met mij eigen bedrijf in de Evenementenbranche, Standbouw en interieur. Hiervoor ben ik veel op pad om zowel in Nederland, Europa maar ook Wereldwijd te zorgen voor een geslaagd evenement, congres of beurs. Of het hier nu gaat om enkel een simpele of een complexe stand, een complete beurs of decoreren en stylen van een festival of juist de coordinatie ervan zodat alles op rolletjes loopt. 

Daarnaast heb ik mijn eigen praktijk en ben ik ademcoach, hypnotiseur en geef ik lichaamsgerichte therapie. Hier geef ik ook met regelmaat cursussen of workshops.

Een van mijn hobby’s is dansen, hoewel het nu op een laag pitje staat door de drukte en persoonlijke omstandigheden hoop ik ook dit snel weer te kunnen hervatten. 

De afgelopen 4 jaar heb ik voor Dorpsbelangen in de gemeenteraad gezeten en in de commissie Samenleving. Hoewel het in het begin heel erg zoeken was en worstelen met de materie is het het laatste jaar pas echt leuk geworden. Je raakt steeds meer bekend en merkt dat niet altijd zo is zoals het in de volksmond veelal wordt uitgelegd. Sommige dingen worden van bovenaf (Den Haag) al veelal bepaald maar ook een groot gedeelte kunnen we zelf als gemeente raad beslissen of actief in meedoen.

De afgelopen 4 jaar heeft Dorpsbelangen kritische gekeken naar plannen en beleid en ja ook moesten we over zaken beslissen die al ver voordat we als partij in de raad kwamen waren beslist verder borduren en proberen hier ook vanuit een ander oogpunt een beetje aan te kunnen schaven.

Kritische zijn waar nodig en de samenwerking zoeken waar kan. In plaats van overal tegen te zijn juist, te kijken wat wel kan en hoe je actief mee kunt doen om het voor de burger en het dorp zo goed mogelijk te doen.

Waar ik me voor wil inzetten?

De Bergse burger altijd op 1. Helaas hebben we nog steeds te maken met woningnood en hebben we hierbij ook te maken met urgentie en toewijzing. Wij vinden dat onze eigen Burger hier altijd op 1 moet staan.

Meer samenwerken met de burger. Zoveel mogelijk vanuit onderop laten beslissen en de burger ”de mensen” waar we het uiteindelijk voor doen zoveel mogelijk mee laten beslissen en betrekken.

Heldere en transparante communicatie. Helaas leven we in een tijd waarin desinformatie en het onjuist framen van gebeurtenissen aan de orde van de dag is. Dit gebeurt zowel door journalisten, burgers maar ook politieke partijen vertellen hierin soms dingen in een andere context waardoor de informatie totaal niet klopt. Juist door helder en transparante communicatie en vooral de uitleg van en naar de burger toe zou je deze ruis al kunnen verminderen. Hierin zouden we ook actiever moeten kunnen inspelen op de media die we voorhanden hebben.

 

Wil je zien wat ik recent gezegd en gestemd heb in de gemeenteraad?

Neem contact met me op

9 + 5 =

Interesse om onze partij te versterken?

Wij zijn altijd opzoek naar medeburgers die samen willen werken in een partij aan een mooie gemeente. Wij staan open voor iedereen.